PHP Warning: log10() expects parameter 1 to be double, string given in ..../includes/class_postbit.php(294) : eval()'d code on line 51
Unreal3.x Hazır Kodlar Prefix - Founder'i (.) Olarak Değiştirmek - haylazforum.net




haylazforum.net


Geri Git   haylazforum.net > Genel IRCD (Sunucu, Servis, Botlar, Korumalar) > UnrealIRCd > Unreal3.x - Hazır Kodlar
porno izle gaziantep escort gaziantep escort
youtube abone hilesi
Kullanıcı Etiket Listesi

Like Tree1Likes
  • 1 Post By Aytac
 
LinkBack Seçenekler
Alt 16.Şubat.2019   #1
Aytac
Guest
Aytac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye No:
Şehir:
Mesaj Sayısı: n/a
Konu Sayısı: 1375
Beğendikleri:
Alınan Beğeni:

HF Ticaret Yüzdesi: (%)
Ruh Hali
Kan Grubum:

Mini Graphics Arrows 028431 Prefix - Founder'i (.) Olarak Değiştirmek

Merhaba arkadaşlar,

Öncelikle bu düzenlemeyi kullanacak kişi veya kişilerin IRCd yedeğini almalarını ön görüyorum. Bu tarz düzenlemelerde en ufak hata UnrealIRCd'in bozulmasına sebep olabiliyor. Bu nedenlede yedek almanız sizin açınızdan çok daha iyi olacaktır.

Yapacağımız işlem başlıktanda anlaşıldığı üzere, Founder sembolünü (.) nokta olarak değiştirmek. Ancak, ben son versiyonları kullandığımdan dolayı anlatımım tamamen son versiyonlara nazaran olacaktır..

Klasör: -> Unreal3.2/src/
Dosya: -> (api-isupport.c)

BULUN,
Kod:
#ifdef PREFIX_AQ
    IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", "~&@%+");

DEGISTIRIN,
Kod:
#ifdef PREFIX_AQ
    IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", ".&@%+");
Klasör: -> Unreal3.2/include/
Dosya: -> (common.h)

BULUN,
Kod:
#ifdef PREFIX_AQ
#define CHPFIX        "(qaohv)~&@%+"

DEGISTIRIN
Kod:
#ifdef PREFIX_AQ
#define CHPFIX        "(qaohv).&@%+"
Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_message.c)

BULUN,
Kod:
#ifdef PREFIX_AQ
 #define PREFIX_REST (PREFIX_ADMIN|PREFIX_OWNER)
#else
 #define PREFIX_REST (0)
#endif
                    switch (*pc)
                    {
                      case '+':
                          prefix |= PREFIX_VOICE | PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
                      case '%':
                          prefix |= PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
                      case '@':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
#ifdef PREFIX_AQ
                      case '&':
                          prefix |= PREFIX_ADMIN | PREFIX_OWNER;
                            break;
                      case '~':
                          prefix |= PREFIX_OWNER;
                          break;
#else
                      case '&':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                            break;
                      case '~':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
#endif
                      default:
                          break;    /* ignore it :P */

DEGISTIRIN,
Kod:
#ifdef PREFIX_AQ
 #define PREFIX_REST (PREFIX_ADMIN|PREFIX_OWNER)
#else
 #define PREFIX_REST (0)
#endif
                    switch (*pc)
                    {
                      case '+':
                          prefix |= PREFIX_VOICE | PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
                      case '%':
                          prefix |= PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
                      case '@':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
#ifdef PREFIX_AQ
                      case '&':
                          prefix |= PREFIX_ADMIN | PREFIX_OWNER;
                            break;
                      case '.':
                          prefix |= PREFIX_OWNER;
                          break;
#else
                      case '&':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                            break;
                      case '.':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
#endif
                      default:
                          break;    /* ignore it :P */

BULUN,
Kod:
#ifdef PREFIX_AQ
                    else if (prefix & PREFIX_ADMIN)
                        pfixchan[0] = '&';
                    else if (prefix & PREFIX_OWNER)
                        pfixchan[0] = '~';
#endif
                    else

DEGISTIRIN,
Kod:
#ifdef PREFIX_AQ
                    else if (prefix & PREFIX_ADMIN)
                        pfixchan[0] = '&';
                    else if (prefix & PREFIX_OWNER)
                        pfixchan[0] = '.';
#endif
                    else
Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_names.c)

BULUN,
Kod:
            /* Standard NAMES reply */
#ifdef PREFIX_AQ
            if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
                buf[idx++] = '~';
            else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
                buf[idx++] = '&';
            else

DEGISTIRIN,
Kod:
            /* Standard NAMES reply */
#ifdef PREFIX_AQ
            if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
                buf[idx++] = '.';
            else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
                buf[idx++] = '&';
            else


BULUN,
Kod:
/* NAMES reply with all rights included (NAMESX) */
#ifdef PREFIX_AQ
            if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
                buf[idx++] = '~';
            if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
                buf[idx++] = '&';

DEGISTIRIN,
Kod:
/* NAMES reply with all rights included (NAMESX) */
#ifdef PREFIX_AQ
            if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
                buf[idx++] = '.';
            if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
                buf[idx++] = '&';
Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_who.c)

BULUN,
Kod:
#ifdef PREFIX_AQ
        if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
            status[i++] = '~';
        else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
            status[i++] = '&';
        else

DEGISTIRIN,
Kod:
#ifdef PREFIX_AQ
        if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
            status[i++] = '.';
        else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
            status[i++] = '&';
        else
Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_webtv.c)

BULUN,
Kod:
if (access & CHFL_CHANOWNER)
                        *(buf + len++) = '~';
                    else if (access & CHFL_CHANPROT)
                        *(buf + len++) = '&';

DEGISTIRIN,
Kod:
if (access & CHFL_CHANOWNER)
                        *(buf + len++) = '.';
                    else if (access & CHFL_CHANPROT)
                        *(buf + len++) = '&';
Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_whois.c)

BULUN,
Kod:
if (access & CHFL_CHANOWNER)
                        *(buf + len++) = '~';
                    else if (access & CHFL_CHANPROT)

DEGISTIRIN,
Kod:
if (access & CHFL_CHANOWNER)
                        *(buf + len++) = '.';
                    else if (access & CHFL_CHANPROT)
Her şeyi eksiksiz yaptığınıza eminseniz, ilgili alanda öncelikli olarak make clean çekin. Daha sonra da ./Config komutunu verin, en son olarakta make komutunu uygulayıp, varolan modüllerinizi de derledikten sonra sunucunuzu yeniden başlatın..

NOT: Bu düzenmeyi UnrealIRCd'in 3.2.10.1 versiyonunu kontrol ederek anlattım. Diğer versiyonlarda ilk satırlarımda söylediğim gibi, bir takım değişiklikler söz konusu olabiliyor. Kullanmış olduğunuz versiyonları dile getirirseniz. Neyin nerede olduğunu açık bir şekilde söyleyebilirim..

ALeyNa bunu beğendi.
  Alıntı
Alt 26.Mart.2021   #2
DurumuÇevrimdışı
Yeni Üye
RahmetLi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye No: 261
Üyelik tarihi: 25.Mart.2021
Şehir: 34 İstanbul
Mesaj Sayısı: 25
Konu Sayısı: 1
Beğendikleri: 0
Alınan Beğeni: 0
HF Ticaret Sayısı: (0)
HF Ticaret Yüzdesi: (%)
Ruh Hali
Cap Canli
Kan Grubum: 0 RH -

Standart Cevap: Prefix - Founder'i (.) Olarak Değiştirmek

3.2.8.1 kullanıyorum degısken varmıdır.

  Alıntı

Bookmarks

Etiketler
founder nokta yapma , unreal3.2.x , unreal3.x , ~ işareti degistirme


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB kodu Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Unreal3.x Hazır Kodlar Module komutunu değiştirmek Aytac Unreal3.x - Hazır Kodlar 0 16.Şubat.2019 01:20
Rüyada Araba Lastiği Değiştirmek Speedy Rüya Yorumları 0 24.Aralık.2018 08:48
Rüyada Teker Değiştirmek Speedy Rüya Yorumları 0 24.Aralık.2018 08:47
Rüyada Ev Değiştirmek Speedy Rüya Yorumları 0 22.Aralık.2018 16:29
Opera’da İndirme Konumunu Değiştirmek Adenca Opera 0 22.Aralık.2018 13:15


Yukarı Çık
ankara escort ankara escort ankara escort çankaya escort ankara otele gelen escort adana escort escort eryaman eryaman escort kızılay escort ankara escort bayan escort ankara çankaya escort kızılay escort ankara eskort